ΔΩΡΕΆΝ ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ

ΔΩΡΕΆΝ ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΆΝΩ ΤΩΝ €30

16 ΚΑΤΑΣΤΉΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ

ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΩ ΤΩΝ €50

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ

Πολιτική Αλλαγών και Επιστροφών

Σε περίπτωση που το προϊόν είναι κατεστραμμένο ή με ελαττώματα ή γενικά δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παρήγγειλε ο πελάτης, δικαιούται είτε να αλλάξει το προϊόν είτε να δεχθεί επιστροφή χρημάτων.
Τα έξοδα επιστροφής δεν περιλαμβάνονται στην αποζημίωση.
Η μέγιστη διάρκεια επιστροφών/αλλαγών είναι 7 ημέρες από την ημέρα παραλαβής.

Πολιτική επιστροφών

Στόχος μας στην Parex είναι να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία αγορών και να παρέχουμε όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα προϊόντα μας, την ποιότητά τους και την τοποθέτησή τους. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που παραλάβατε, μπορείτε να προχωρήσετε στην αντικατάστασή τους ή να λάβετε επιστροφή χρημάτων. Αυτό ισχύει για όλες τις παραγγελίες και τα προϊόντα που συμμορφώνονται με τους ακόλουθους όρους.

  • Οι ανταλλαγές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους και μόνο με την προσκόμιση της απόδειξης αγοράς ή της κάρτας ανταλλαγής. Απόδειξη της ημερομηνίας παράδοσης είναι η σφραγίδα του ταχυμεταφορέα, η εκτυπωμένη ή η ηλεκτρονική σας υπογραφή.
  • Το προϊόν θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, ίδιο με το πρωτότυπο, να μην έχει φορεθεί, να έχει όλες τις ετικέτες, χωρίς φθορές, κηλίδες ή αλλοιώσεις.
  • Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία, ενώ αν το προϊόν έφτασε σε προστατευτικές θήκες, θα πρέπει να επιστραφούν και αυτές, καθώς θεωρούνται μέρος του προϊόντος.
  • Μπορούμε να δεχτούμε μόνο ανταλλαγές ή επιστροφές προϊόντων που έχουν αγοραστεί από το www.parex.gr.
  • Όλες οι ανταλλαγές γίνονται με βάση την τιμή αγοράς. Εξαίρεση αποτελούν οι περιπτώσεις ανταλλαγής χρώματος ή μεγέθους στον ίδιο αριθμό προϊόντος.
  • Εάν θέλετε να επιστρέψετε περισσότερα από ένα προϊόντα, τα οποία προέρχονται από την ίδια παραγγελία, θα πρέπει να τα στείλετε όλα μαζί και ταυτόχρονα.

Επιστροφή courier

Για να αλλάξετε/επιστρέψετε προϊόντα ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

Επιστροφές από την Ελλάδα

1. Συμπληρώστε τα στοιχεία της αρχικής παραγγελίας σας στο χαρτί επιστροφής που βρήκατε μέσα στο κουτί που έφτασε η παραγγελία σας, καθώς και τους κωδικούς προϊόντων των προϊόντων που θα μας επιστρέψετε. Θα μας βοηθήσετε να βελτιωθούμε αν συμπληρώσετε τον λόγο για τον οποίο μας επιστρέφετε τα προϊόντα.

2a. Σε περίπτωση ανταλλαγής – Συμπληρώστε τους κωδικούς προϊόντων των νέων προϊόντων που επιθυμείτε να λάβετε και καλέστε μας στο +357- 25 209 500 για να δεσμεύσουμε τα προϊόντα.

2b. Σε περίπτωση επιστροφής χρη μάτων – Εάν η πληρωμή σας έγινε με αντικαταβολή ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, συμπληρώστε τον IBAN, τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού και το όνομα και το επώνυμο του δικαιούχου της τράπεζας στην οποία επιθυμείτε να γίνει η επιστροφή χρημάτων.

3. Τηλεφωνήστε στην εταιρεία ταχυμεταφορών που παρέδωσε την παραγγελία σας(Speedex 801 11 000 11 & 210 34 07 000 και Γενική Ταχυδρομική 210 48 51 100) και ενημερώστε την να έρθει να παραλάβει το πακέτο που πρέπει να επιστραφεί. Επωφεληθείτε από το τέλος των 3€ για την επιστροφή σας (το ποσό θα καταβληθεί στον ταχυμεταφορέα κατά τη 2η αποστολή του πακέτου) ή από το τέλος των 3€ για την επιστροφή (το ποσό θα αφαιρεθεί από το ποσό της επιστροφής) δηλώνοντας χρέωση παραλήπτη κατά την επιστροφή του πακέτου, τιμή την οποία εξασφαλίζει η Parex μέσω της συνεργασίας της με τις εταιρείες ταχυμεταφορών.

Διεθνείς επιστροφές

Η επιστροφή προϊόντων από το εξωτερικό γίνεται με χρέωση του πελάτη και μόνο με τη χρήση υπηρεσίας παρακολούθησης της μεταφοράς (courier).

Αφού συμπληρώσετε το χαρτί επιστροφής, απλά συσκευάστε το προϊόν στη συσκευασία που το παραλάβατε και στείλτε το πίσω σε εμάς. Οι πληροφορίες επιστροφής βρίσκονται στο χαρτί επιστροφής.

Μόλις λάβουμε την επιστροφή σας, θα ξεκινήσουμε τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων εντός των επόμενων ημερών.

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε/αντικαταστήσετε ένα προϊόν που αγοράσατε, θα πρέπει να κάνετε νέα παραγγελία και να μας επιστρέψετε το προϊόν που δεν θέλετε να κρατήσετε.

Παρακαλώ σημειώστε!

  • Όλες οι επιστροφές θα αποστέλλονται στη διεύθυνση: Σμύρνης 17, 177 78 Ταύρος, Αθήνα, Ελλάδα.
  • Οι ανταλλαγές/ανταλλαγές που δεν ακολουθούν την παραπάνω διαδικασία θα χρεώνονται με τυχόν επιπλέον χρεώσεις.
  • Δεν μπορούμε να δεχτούμε ανταλλαγές για προϊόντα που αγοράστηκαν από συνεργαζόμενα καταστήματα Parex.

Επιστροφή σε ένα κατάστημα Parex

Μπορείτε να ανταλλάξετε τα προϊόντα σας σε οποιοδήποτε κατάστημα Parex εφόσον πληρούνται οι όροι που αναφέρονται παραπάνω. Μπορείτε να δείτε τις διευθύνσεις των καταστημάτων εδώ.

Εάν η παραγγελία σας παραλήφθηκε από ένα από τα καταστήματά μας, η επιστροφή των χρημάτων μπορεί να γίνει απευθείας από το κατάστημα.

Επιστροφές προϊόντων που γίνονται μέσω courier στα φυσικά μας καταστήματα δεν θα γίνονται δεκτές. Απαιτείται η φυσική σας παρουσία.

Εγγύηση ποιότητας Parex

Εάν ένα από τα προϊόντα μας παρουσιάσει δομικό ελάττωμα εντός έξι μηνών από την ημερομηνία αγοράς, η εταιρεία αναλαμβάνει την ευθύνη για την επισκευή ή την αντικατάστασή του ή την επιστροφή χρημάτων. Κάθε περίπτωση θα μελετηθεί ξεχωριστά. Όσα αναφέρονται παραπάνω δεν μπορούν να εφαρμοστούν σε περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί σωστά.

Ελαττωματικά ή λανθασμένα προϊόντα

Όλα τα προϊόντα που έχουν ορατό δομικό ελάττωμα θα αντικατασταθούν με ένα πανομοιότυπο προϊόν (ανάλογα με τη διαθεσιμότητα) ή θα επιστραφεί στον πελάτη η αξία του προϊόντος. Στην ατυχή περίπτωση που παραλάβατε ένα λάθος ή ελαττωματικό προϊόν, επικοινωνήστε μαζί μας στο customercare@parex.gr ή στο +30 216 900 2000.

Τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση λανθασμένου ή ελαττωματικού προϊόντος θα επιβαρύνουν την Parex.

Στην περίπτωση που παραλάβαμε ένα προϊόν το οποίο δεν είναι ελαττωματικό, τότε ο πελάτης θα χρεωθεί με τυχόν έξοδα αποστολής.

Διαδικτυακή πλατφόρμα επίλυσης διαφορών

Σύμφωνα με την οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, παρέχεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία της Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Εάν ο πελάτης έχει τη φύση του καταναλωτή (ως φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός της επαγγελματικής του ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε ζήτημα με την αγορά που πραγματοποίησε από την ιστοσελίδα μας, μπορεί να ξεκινήσει τη διαδικασία ADS μέσω της ενιαίας ευρωπαϊκής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών, η οποία είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

Close My Cart
Close Wishlist
Close Recently Viewed
Close
Compare Products (0 Products)
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Close
Categories